Wiosenna 1

   Po dlugim oczekiwaniu mamy nazwe ulicy. Mieszkamy na Wiosennej 1. Pieknie, prawda? Bardzo, bardzo nam przypadla do gustu nazwa, bo wiosna kojarzy sie z zyciem, mlodoscia, odradzaniem sie, sila, witalnoscia, radoscia itp. Tak wiec mieszkamy na Wiosennej! Dzis, jak zwykle post na szybko i skrotowo, bo jeszcze tyle rzeczy do zrobienia, a ja troche niedomagam … Czytaj dalej Wiosenna 1

Masa zdjec

Wieczorami majacze ze zmeczenia. Wiec nie pisze nic tutaj, zeby bzdur totalnych lub nudow nie zamieszczac. Mamy remont. Mamy niemowle. I caly cyrk rowniez. Niby rano mam sil sporo, do braku snu juz przywyklam, ale wieczorami jest masakra. Zdjec jest za to sporo, a bedzie jeszcze wiecej. Partiami powklejam. Klisza rzadzi! Dobra, ide spac, bo … Czytaj dalej Masa zdjec