Z Polski

Pierwszy raz pisze bloga siedzac w Krakowie! Tesciowie maja internet, Grzes wzial dziewczyny na spacer, wiec jest okazja.Od dwoch dni cieszymy sie Polska - wczoraj jeszcze troche zmeczeni, po 2 godzinach snu, po dlugiej (choc w rzeczywistosci przeciez krotkiej...) podrozy spedzilismy caly dzien w domu. Prawdziwy luz, odpoczynek i blogi spokoj. Grzesia mama byla w … Czytaj dalej Z Polski

Po weekendzie

Emilka dostala na weekend pierwsze zadanie domowe. Miala pocwiczyc pisanie cyferek 0 i 1 oraz stworzyc swoje drzewo rodzinne wpisujac imiona rodzicow i dziadkow w odpowiednie rubryczki. Oprocz tego nauczyla sie w pierwszym tygodniu szkoly liczyc po angielsku do 100 (!) Na zdjeciu u gory tata pomaga Emilce przy odrabianiu lekcji. Ninka coraz czesciej siega … Czytaj dalej Po weekendzie

:-)

Piekne zdjecie, prawda? Niestety nie mojego autorstwa. Nie jest to rowniez sentymentalne spojrzenie w archiwa. Fotka sprzed kilku dni.Przedstawiamy Wam nowego czlonka naszej rodziny. Maluch ma ponad 13 tygodni i okolo 8cm. Po tej stronie brzucha spodziewamy sie go pod koniec marca. Jak narazie rozrabia, rodzice wymyslaja imiona, a siostry dopytuja o kazdy szczegol. Reszta … Czytaj dalej 🙂

Ninula

Dzis o poranku Nina weszla do naszego pokoju z bardzo waznym pytaniem: -Czesc! Tato, ktora godzina?Po uzyskaniu informacji, ze jest nieziemsko wczesna pora (tuz przed 7) Ninka zadala kolejne, latwe do przewidzenia pytanie. Niestety, nie wiedzielismy DLACZEGO jest godzina siodma, a tym bardziej nie wiedzielismy dlaczego sie nas tak wczesnie z lozka zwleka. Zycie nabralo … Czytaj dalej Ninula

Sukces

Moge oglosic sukces weekendowej akcji. Nina odsmoczkowana! Wczoraj rano tata wyrzucil smoczki do kosza i tym samym oficjalnie zakonczylismy etap "smoczkowy". Ciagnal sie od bardzo dawna, okazji dobrej do zerwania z nalogiem (jak to zreszta z kazdym nalogiem bywa...) nie bylo. Wytlumaczylismy Nince, ze ma zeby i nie potrzebuje smoczka (hmm, argumentacja moze nie zbyt … Czytaj dalej Sukces

Bukiet

Dostalam dzis najpiekniejszy bukiet na swiecie! Tuz przed szkola Emilka i Nina zebraly kwiaty i powstalo takie oto cudo. Emilka po pierwszych dwoch dniach w szkole ma sie wysmienicie. Dzis nim zadzwonil dzwonek na lekcje powiedziala do mnie: "Mamo, ty juz idz do domu."Ma dwie kolezanki, co wyraznie nastawia ja optymistycznie. Nauczycielke maja bardzo sympatyczna … Czytaj dalej Bukiet

SZKOLA!

Emilka juz w szkole. Odprowadzilismy ja wszyscy - chcemy, zeby pamietala ten dzien, jako cos wyjatkowego. Ubrana w mundurek, z ulubionym plecaczkiem, pamietajacym jeszcze czasy przedszkolne ruszyla do szkoly. Przed szkola wypatrzyla piekna lake z mnostwem kolorowych kwiatow - pozbierala bukiet dla nauczycielki i zaprowadzilismy ja do klasy. Mine miala poczatkowo nietega, dopiero gdy jej … Czytaj dalej SZKOLA!